MEMORIES

bjuderliiite MYCKET bilder från förr!




HAHAHAHAHA, PIIINSAMT!!
vadå inte alls fjortis förra sommaren????

jag, kv och sofie!

kv, sofie(syns knappt, kort å liten i mitten) och jag!

kv och jag pdol 09 sista dagen, regnade ashell!
och jag satte mig..

jag sommaren09 påväg nånstans då jag och sofie alltid gick
minst tusen mil varje dag..

viktor och jag, i vintras?..

sofie och jag, nx discot 2010!

AHAHAH/
vettefan hur ja stod å gjorde
med magen
NX DISCOT

jag och sofie i vintras...?

jag,kv och julia, pdol 09!

schteeeeeek @ glätan sommaren 09, sofies skugga och jag!

jag och sofie, glätan sommaren09!

båda domhär 2 bilderna ovan, gläntan sommaren 09!

jag och sofie, gläntan sommaren 09!

ingen kommentar..

hittade en fisk i vattnet på gläntan också..

gläntan sommaren 09, jag å massa folk :o

sofie och jag, gläntan sommaren 09!

sofie och jag, gläntan sommaren 09!

sofie och jag, gläntan sommaren 09!

fördjupningslinje-dans, maja och jag!

jag och maja på någon bildlektion då jag dog i asgarv i typ 20min..

jag och maja...nån gång, typ vintras/våras!

jag och hanna i vintras!

elin.e och jag!

HAHAH, då ja hade duschat elin.e's hår la ja ut denhär på bloggen
som försök att visa hur de såg ut..

jag och elin, haha, don't ask..

maja och jag i vintras innan snökrig!!

heheheh,
clara där uppe och maja och jag där nere!

hahaha, naawh, *sofie och jag visades på bio*

oscar,jag och william nån gång höstas/vintras

HAHAHAH...

nått bullen disco, jag och clara!

i vintas 09/10 på stugan!
emelie,jag och pappa.

matilda,william,maja och simon!

jag och maja *smyg tog kort* när vi camade med clara i typ vintras -09?!

i min och sofies "bok"!

jag någon examen, HAHA, liiiten!!

jag på examen!

nått år efter vi varit på fiskecampingen!

klassen på examen!
jonteT,alex,filip,simon,erik,toni,johan,aura,sandra,maja,oscar,linus,yun-fuk,jag.
sandra,ebba,victor,kevin,markus,linus och uvanför dom, marcus och mattias.
längst fram, liggande said!

rasmus någon sommar då vi brukade fiska hela tiden!

fördjupningslinje-dans. jennifer, jag och ebba där bak.

moi efter ritkrig...

julvakan, jag och maja!

HAHA, förra sommaren då jag,
sofie och elize for till stan å hade
pippilotter å ja cyklade på minicykelN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0