school time!..

steg upp efter 7 nån gång och blev klar för ett tag sen.
jag och kajsa ska dra till skolan typ 10 eller 15 över nånting..
så en stund kvar så tänkte att jag skulle passa på att skriva ett
inlägg snabbt bara..
igår gjorde jag då inte mycket, satt och spelade xbox å sådär.
sen mot kvällen följde jag med då emelie skulle övningsköra för
ja hade inget bättre för mig men jag vart typ åksjuk av att hon körde
runtruntrunt på dendära ja, vart vi nu var..
men iallafall, skola, YES ÄNTLIGEN....eller??
är det så?..
hehehe, aja, ha så kul i skola hörni!
själv ska jag bli äcklad at småfjortiswannabe's som börjar ch nu,
mums, fast ne!
typ 1meter långa å hela platta, tuperat hår högt som ett tak och
öget fulllllllllllt me vitt, sötisar!♥



inte bild från idag men såhär ser jag ut idag!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0