sista veckan...

nu är det sista veckan av sommarlovet..
shit, jag kan inte förstå det.
har typ inte gjort någonting och inte hunnit med
allt jag velat
med den här sommaren...
förlåt för dålig uppdatering och den kanske fortsätter.
nu den här veckan ska jag föröska bara ha kul och
ja, leva
lite eftersom nu börjar jag 8an och börjar få mina
första riktiga betyg och de blir mer och mer på allvar.
känner mig egentligen jätte liten men samtidigt så nej,
kanske mogen men inte på skolsätt och så...
börjar samla poäng så man kan komma in på det man vill
när man börjar gymnasiet..
shit.
aja, nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen.






you're the one that I love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0