vissa säger att jag kallas julia wikbär!

hej sötisar!
imorgon ska alla 8or till strömlida och göra nå där..
onödigt med sånnahär dagar egentligen..
vill faktiskt köra igång med schemat!!
jag längtar faktiskt lite..vet att jag kommer ångra att
jag sa detdär senare men just nu gör jag faktiskt det.
och jag älskar faktiskt min klass ändå lite..
jag får väldigt ofta damp å hatar dom för att dom är
så omogna men i slutet så ändå..
och har gått med flera sen jag var 2-3år?



HAHAHAH, alltså, du är så ful på alla sätt å vis å störande som jag vet inte vad..
men du e då alltid johan, haha, har nog aldrig varit irriterad och hatat någon mer
än dig, heh..personen som trampar mest på mina nerver alltså.....
HAHHAHAHA

lägg märke till att vatten just hälls...

här kmr hornen fram..



ja..alltså...ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0