det är vi mot hela världen

Godmorgon..
jag vaknade av mig själv kring 10 tiden, har sovit i farmor och farfars
källare med sofie och innan det var vi på bio med adam och daniel!
vi såg Knight and Day.
den var bra fast de var typ nå tekniska problem så texten fuckade up som sate!
aja, idag ska jag vara med kajsa också kommer anton & martin hit!
nyss spöade det ner i backen fast nu skiner det upp så vi får hoppas på att
det fortsätter skina upp..
jag är själv hemma till typ nästa vecka eller nå, vetinte hur länge resten av familjen
ska vara bort men.
jaa..



igelkotte..

kajsa leka med igelkotte..


kajsa e happy när hon ska bli överkörd å ta självmord :)


buula..var dock större än de syns :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0