en kopp te

Godmorgon!
jag fattar inte vad som är fel på mig?!
sover bara till kring kvart över 10 typ varje dag!
å den är a l l t i d  just kvart över tio!
just nu sitter jag då och dricker te och vill att min hosta
ska ge sig nån gång!!
men nää, den önskan verkar inte gå i uppfyllelse inte..
får väl leva med hosta resten av mitt liv då
ikväll vet jag inte om jag kanske ska gå på bio, men fanns
inte kvar så bra platser å dom bra är säkert upptagna nu så..
aja, får väl gå å se den nästa vecka eller nå :)

tar typ aldrig nå bilder så ja, blir tyvärr inte så mycket men
ska försöka bättra mig!


imorgon börjar iallafall psg, å de har börjat komma massa fotbolls
spelare.
imorgon är paraden och lördag är discot.
fast hmm..dom äldsta på discot är 95or å yngsta typ 6-7år?
ääääändå..


yappyapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0