HALLON

ikväll har jag och sofie varit å kört moppe lite överallt.
har också varit i stan en liiiten stund och satt å pratade.
hmm..vi tuta till massa som är här under psg å alla är så
happy! fast vissa va helt cepe då vi bara körde förbi,
aja, så är det väl alltid.
vet it ens vad jag skriver, jag är så himla trött alltså å min mage
vill mig nå, den pratar å pratar, jippey!
nej, mina ögonlock faller som stenen till backen, godnatt!

har bilder men..inga roliga å ja är såååå trött så förlåt,
vet att de är helt tråkigt men iallafall efter helgen ska
ni få en heeel drös med bilder!!
kommer nog inte blogga så mycket..

imorgon kommer älskling och på kvällen ska paraden ses med
bl.a. kv,sofie,julia mfl. vet inte riktigt, hehu
äääähhhhhhh nu kryper ja ner i sängen!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0