här står det att du är ett fullständigt pucko och helt jävla dum i huvvet

hej!
idag har jag varit på phb med familjen för sofie orkade inte göra
nånting typ och jag ville ut i det härliga vädret!
men sen när vi hade varit där en liten stund kom det tuuuusen moln!!
damp!
så då for vi hem å ja la mig i sängen å skulle inte somna men sen när
ja stanna av typ dog ja å somnade fast pappa kom å väckte mig hela tiden
så sov typ ingenting, usch så dåligt ja mådde!
skallen va helt damp å mådde illa.
ska aldrig mer inte sova..
har bara tagit det lugnt sen och nu ikväll har jag hjälpt till att riva tapeter!
ska nog också snart börja göra om i mitt rum tror jag..
hatar tapeterna å allt!
jaja.
nu måste jag iallafalll gå och lägga mig, ska till lycksele imorgon!
känner att jag verkligen inte vill bara vara inne å lata mig utan ut och göra nånting
så lycksele blir det..
måste upp kring 7 dessvärre.


daniel är gay



sofie är ett fullständigt pucko å helt jäävla dum i huvvet♥


Kommentarer
Postat av: sofie

duja

2010-07-09 @ 13:55:30
URL: http://sofiebrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0