I can not understand, I'm losing you.

"Vad jag har i mig , i mina ögon är du
Jag skulle dö om 'vi' tog slut 
Vad jag känner nu är att jag förlorar dig
Jag är förlorad i smärta utan dig
Så kallt , så ensam
 
Allt jag har är du
Det är allt som jag andas för
Allt jag behöver är du
Nu kan jag inte göra det genom att jag förlorar dig

Alla nätter jag har bett
Detta måste osant
Jag är inte beredd att vara stark
Jag kan inte tro
Jag vill inte förlora dig
Oförberedd att bedriva
Jag kan inte se dig gå bort

Jag lämnar plats för alltid
Borta är de dagar
Du var där skyddade mig


jag förlorar dig för alltid,

jag kan inte gå igenom det,

du är allt jag andas för
"




Dead by April – Losing You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0