:o

har inte berättat vad jag gjort idag men 3 bilder(?) har ni fått fårn dagen!
har iallafall varit med sofie och sofia ett tag på stan och så.
vi..vi var uti bion å ja, ork it berätta..
sen ikväll har jag och sofie varit på bio och sett eclipse, den var typ bra tror ja!
vet inte riktigt vad jag tycker, hade nog förväntat mig att den skulle va bättre..
nu ska ja nog lägga mig och se på film sen sova, blev väckt typ 4-5 inatt nån gång
för att lå ringde 230598923ggr å de tog 100år att lyckas he på ljudlöst eftersom att
han ringde gång på gång så ja!
sen vakna ja som vanligt kring 9 då, nu ska ja för tusan bli helt frisk så jag kan sova ordentligt,
skratta utan att börja hosta som en jude å ja..bada å allting!





innan ja for å såg på bio hade ja såhär kul..



HAHA,en bild från nån gång..
hahah, bjuder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0