Te quiero

hey..
nu sitter ja här mitt i åskan helt själv, skoja.
först gick jag och kajsa till stan å sen gick jag,
kajsa,anton och martin hem till mig.
vi såg först..har glömt vilken vi såg :o
vafan, jaja, sen gjorde jag iallafall hamburgare till alla
så åt vi å sen såg vi halloween 5 eller nå.
efter det var det aaaaasvarmt så vi gick ut å satt ett tag
och efter det var klockan typ mycket så var tvungen gå till deras
buss och den for just när vi kom dit så dom kuta framför den å den stannade!
sen gick ja och kajsa tillbak hit men hon var tvungen fara för ett tag sen..
funderar på att gå över till farmor å farfar snart efter jag städat lite.
hursomhelst vet jag inte om jag bloggar nå mer innan jag går dit iallafall
men var gäärna sociala på telefon...0730882168!


cooltjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0