åh, hur i helvete ska man göra..?

jag har probleeeem!
eller egentligen inte men jag kan helt enkelt inte såra folk
och det är jag väldigt rädd att jag kommer att göra..

iallafall, idag efter skolan for jag till stan med amanda,elize och elin.
lite senare kom sofie.
jag och sofie försökte typ hitta nån snygg skjorta, vi hitta en hon gillade
men den gillade inte jag hehe..
iallafall, så prova vi typ aaaslänge
så då vi kom ut från en provhytt nånstans där vi varit gode länge,
så hade amanda,elin å eliza farit haha!
jaja blablabla.
sen var jag och sofie där ett tag med olle,
sen fick sofie sin julklapp av mig!
sen for jag å sofie hem,
jag höll på att dö flera gången för jag hade en klubba å på nått sätt
kan jag inte gö nå annat då jag "äter" så jag börjar alltid typ hosta
som ett as om jag "äter" å skrattar samtidigt,
ja lovar, på lunchen idag hände det också,
jag dog typ!
jag lovar att jag kommer dö så...



ska jag färga mitt hår mörkare!?!?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0