bag in da box

hola amigos!
ja såg inte bring it on igår utan jag såg step up
och den var jättebra faktiskt!
känner verkligen att jag saknar dansen alltså..
måste nog börja om med nån dans,
skulle vara kul att gå fördjupningslinjen igen men det
är synd att det var bara små förutom jag och maja..
men första året var det verkligen superkul och vi hade
uppträdande jätteofta och fick vara med i tidningen och sådär
eftersom att vi var dom första som gick det då!
så det var ju ganska kul ändå.
och att man var en av dom första då ;)
jaja,
idag har jag varit på stan efter skolan med sofie,
så träffade vi sjulsmarkarna å sen träffade vi johan & olle som
vi var med.
och ikväll ska jag och sofie sova i farmor & farfars källare,
vi ska basta, ha ansiktsmask å vara allmänt störda(alltså oss själva)
jappja!
haha, sofie fick typ damp på mig idag för jag sa nånting å då frågade hon
varför och då sa jag japp!
hm, ja, de lät inte lika kul nu som det var men..


får se om jag bloggar nå mer idag,
om inte så hörs vi väl imorgon eller nånting!




daaaaaaaaans♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0