butterfly fly away

gillar du mig inte för den jag är, snälla..
släpp mig


hm..
självförtroende?
jag har inte speciellt mycket men jag kan säga att det är påväg uppåt!
jag tycker att det finns ingen dålig person direkt.
alla är bra precis som dom är!
det finns inget bättre än att vara sig själv, jag är mig själv och jag säger bara
det är helvetes bra alltså!
jag är inte bäst men jag är tillräckligt bra.
det är du med, du är mycket bättre än du tror,
du är så grymt bra.
jag menar precis alla,
är du falsk, ta å sluta med det och var dig själv.
lev livet, du lever det en gång, varför slösa bort det?
ut å lev, man behöver inte hm, alkohol å sånt för att göra livet bra?
nej, ha fina vänner, familj, folk som älskar en
och vara nöjd med dig själv.
så ut å lev!
man har sämre stunder men hitta tillbak till leendet på dina läppar!
var dig själv å var nöjd med det,
tänk hela tiden: nej, jag är så grym, ja är så j*vla bra alltså!
för alla är bra som sig själv.
glöm aldrig vem du är.


det här är jag, det är jag nöjd med,
kan säga har haft stunder då jag mått så otroligt dåligt,
varit missnöjd med mig själv och tyckt jag är så himla dålig osv.
men nej, man är inte så himla dålig och allt dedär.
men alltså, visst, alla har en sämre sida, det har jag,
det har alla.
men största delen är så otroligt bra.
vet inte vad jag ska skriva, jag skriver bara på och ja.
jag hoppas ni alla förstår vad jag menar.
"du kan ändra dina kläder, du kan ändra ditt hår, du kan ändra dina drömmar"
du kan ändra i princip allt, men ändra inte personen längst inne i dig.
ingen person är värd att ändra dig själv för.


en sak till,
ni får tycka precis vad ni vill om mig,
vad som helst!
jag har aldrig bett nån tycka om mig,
aldrig tycka nå speciellt om mig.
tyck vad du vill!
jag är mig själv och räcker inte det,
eller du inte gillar det
jamen strunta i mig då :)





säg det här är jag
och mena det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0