hahahhaha

ikväll har jag varit med william,sia och simon.
vi har typ sett film, ja å william har slåtts,
ärligt ja trodde de gick bra men då gjorde han typ ingenting
å sen ägde han mig totalt igen..
kommer ha blåmärken imårn, tack!
jaja, nu är jag med sia och han sitter och snackar med nån
i telefon som ringer dolt, haha ja sitter typ å ba skrattar!
dock faila den personen liiite grann alltså..
jaja, om jag får för sofies päron ska jag nog gå dit
och sova där men ja, förlåt för sämst inlägg och jag ska bli bättre
typ nästa vecka eller nå, men ska typ till stugan i helgen,
ska försöka att få stanna hemma men ja vi får väl se.
vill gärna till stugan men inte över en helg iaf inte då det är lov,
förstör ju ALLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0