i'm back

jag säger bara, ÄNTLIGEN hemma!
fast helgen har ändå gått rätt så fort faktiskt..
mitt lov har varit så att tidigare i veckan sov
emilie hos mig, vad gjorde vi?
jani.. vi såg film, sen nångång på kvällen gick vi
till sia och viktor men ingen av dom svarade
men sen kom viktor hem!
så då åkte han lite bob med oss.
hehe.
sen sprang jag och emilie hem till mig då.
mina ben var alldeles röda å mina knän hade typ förfryst!
sen på morgonen nästa dag kom sia och såg nån film med oss.
å ja, sen har jar varit med sofie och amanda då.
och en kväll var jag med william,simon och sia.
dom typ dödade mig, eller william gjorde det!!
och simon filmade -.-
fast jag lyckades radera filmen så nånting bra fanns de ju då
med det hela!
sen nån annan kväll var jag med olle och elias.
sen sov ju då sofie hos mig torsdag till fredag.
och i helgen stugan, har kört skoter, grillat, sett melodi-
festivalen mm.
idag ska typ farmor bjuda oss på mat i think,
dock känner jag inte för att äta alls,
har grillat så mycket och allt i helgen,
både emelie och jag känner oss asfeta!
dock har hon gått prommenader och massa annat och ska
typ å träna idag å allt, hon gör alltid det.
heh, ja gick faktiskt en prommenad men ja.
hade ju tänkt börja om fotboll men vi får väl se.

fotade lite på stugan:














skoter in my ♥





jag vill om du vågar



hoppas alla förstår att vi är FETT seriösa oseriösa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0