jag hade verkligen hoppats på nånting

hej sötisar.
igår var jag på phb till typ 8.
sen när jag kom hem gjorde jag nå,
å sen såg jag grey's,
sen dog jag i min säng!
dagen började med att typ sitta å gråta för min del.
sen har det varit en låååång skoldag!
men min klass är ju nästan för gullig ibland!
även fast flera är väldigt irritande å så så är det vissa
som alltid ger en ett leende på läpparna.
på bildlektionen faila ja goode mkt,
skulle trycka ut färg ur en flaska å ja,
korken satt typ inte fast så vääääligt mycket färg sprutade ut
över hela bänksaken!
inte kul..
fast det var ju dens fel som inte skruvade åt locket!
jaja,
imorgon är det fredag,
daaaamn så skönt!
vi har skidor på gympan,
de är typ liiite kul men ändå inte!


jaja, två videoklipp
ett från idag å
ett från nån annan dag



idag:






nån annan:



en vanlig skoldag,
dock brukar det vara läraren som kommer in då nån tar bort
det som stått för..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0