knock you dowm

hej, hann inte blogga nå mer igår kväll då jag kom hem,
duschade först Buster och sen duschade jag själv då.

ska snart börja gå iväg till skolan.
no nu på morgonen och som vanligt ska jag sitta å plugga
medans alla andra är inne i verkstaden saken och gör saker.
jaja, ska ha ekologi sen när dom i min klass har det jag gör nu,
men så är det nå i biologin också som jag måste göra!!
jaja careface, vet att ni antecknar....
f*n vad kallt det är i mitt rum alltså.
vaknade å de var grymt kallt å nu sitter ja å skakar.
haha, idag blir det nog hem och plugga,
måste antsränga mig mer i skolan..


lite bilder från i fredags innan nx




måste börja fara nu,
eller från datorn iallafall..
det är alltid nånting jag tappat bort som jag måste leta fram så tar lite
extra tid att fara ;)


Kommentarer
Postat av: sofiebhudbkj

TA BORT BILDERNA JÄVLAT NU!

2010-03-17 @ 21:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0