konstigt nog..

hej, förlåt för att jag inte har bloggat..

fredag:
fixade jag och sofie oss hos henne
blev dock lite tråkigheter för min del men ja.
sen kring halv 8 drog vi till nx,
så var det ju disco osv,
de var kul, mh.
sen kring 1 hämtade mamma oss + amanda
som sov hos mig då.
vi satt typ och pratade till tre eller nå sånt.

lördag:
jag & amanda såg nån film typ direkt på morgonen
och bara chillade på, sen kring halv 4
så for vi till nx, fast vi var inte där så länge så kom mamma
sen och hämtade oss.
sen åt vi middag och sådär så väntade vi ett tag på att sofie
skulle bli klar så for vi tillbak till nx.
vi såg folk rida på tjuren saken, såg bio, lirade cs osv.
å jag typ somnade på en stol då jag satt där, var så grymt
trött alltså..
sen då jag å linus satt å såg vilddjuren somna han å kanske
även jag en liten stund,
sen somna ja typ en kortkort stund i soffan också.


det var väl typ helgen lite kortfattat.
haha, i lördags hade jag väääldigt svårt att bestämma vad jag
skulle ha på mig,
haha jag var typ helt störd!
(det tyckte amanda också..)








jag visste att han inte ville ha mig,
men jag trodde du ville ha mig,
men nu äre ganska bevisat att du inte vill..
jag är ett misstag, förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0