nothing but the girl

fredag: jag & sofie bastade å sådär,
sen satt vi och pratade osv men somnade ovanligt tidigt!
vi sov då klockan 12..
lördag: vi fotade och sådär,
sen gick vi hem till mig,
tog en ansiktsmask, den gjorde typ ont!
sen for vi till sofie,
gjorde ingenting,
sen till hemmakväll och hyrde 5 filmer!
dock såg vi bara en
och sen idag så såg vi en till.
idag såg vi everybody's doing it eller vad den nu hette..
sen for sofie hem och jag har sett bring it on och bara chillat på.
nu snart ska jag se prom night eller alice i underlandet tror jag.
fryser grymt mycket :(


skola imorgon,
inte bra..




lite bilder, kommer fler sen!



jag är inte alls glömsk nejdå..

ily|<

syster♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0