you'll always find your way back home

tjabbaaaa ;)
som ni kanske märkt har ja testat på att mobilblogga,
så kommer kanske bli lite mer uppdatering under dagarna nudå!
var somsagt på stan med mina systrar och min lillasyster har tjatat
om att hon är stor nog för att åka skidor.
dom ska nämligen ha nå skidtävling på dagis och då har dom sagt att
hon är för liten för att vara med men det tyckte varken hon
eller min storasyster så vi har letat efter skidor och hittade
några på barnenshus!
så nu är hon ute och testar dom,
undrar hur det går..
får väl höra sen helt enkelt.

kom på att tänka att vi inte ens går hela nästa vecka så har vi ju lov!
går måndag,tisdag och troligast då halva onsdag!
tagggggggggaa,
man kan ju bara älska lov alltså..
är det bra väder så ska nog familjen till stugan,
tror även nån kompis följer, kanske en amanda tyrbo? :)
hoppas det iallafall, snackade med hon om det nyss,
och hon verkade då vilja, hoppas hon får!
skulle vara superkul.

just nu sitter jag iallafall och snackar med lå om nå sak man kan
ta för att inte vara så lat,
hm, tror det skulle vara nånting för mig.
sitter och kollar på mitt stökiga rum och väntar på att det ska
städa sig själv!




gammal bild på mig sen ibörjan av sommaren,
gulligt ens usch..
fattar inte hur man kan ha vitt sådär uti ögonen
:o
finns dock bilder då ja hade värre men det behövs inte talas om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0